Performance gruppeforløb

Vil du sammen med en gruppe lære at:

  • Performe bedre - mentalt såvel som fysisk?

  • Lære at blive mere mentalt robust?

  • Lære mentaltræningsværktøjer, der bruges til eliteatleter?

  • Lære at styre din tænkning og dit fokus, så du ikke begrænses heraf?

  • Forbedre dit forhold til at skulle præstere?

  • Arbejde effektivt og målrettet mod at performe bedre?


- så er du havnet det helt rigtige sted

Det praktiske

Gruppeforløbet varer 8 timer fordelt på 4 dage fra 16:30-18:30
i min klinik i København K.

Gruppeforløbet vil være på 4-6 deltagere, så der er plads og tid til hver af jer - både individuelt samt i gruppen.
Vinterholdet vil være onsdage d. 10/1, 24/1, 7/2 og 21/2 2021.

Der vil blive serveret the, kaffe og vand samt frugt.

Prisen for de 8 timers gruppeforløb er 2200k.
Betalingen skal forefalde senest 10 dage inden forløbets påbegyndelse.

Det er til dig som 

Savner et praksisnært og redskabsbaseret gruppeforløb, hvor du kan tilegne dig både viden og værktøjer til at performe bedre, kontrolleredin tænkning samt fokus, så du ved at være 100% nærværende i din performance ikke begrænses af tanker eller forstyrrelser.
Forløbet henvender sig særligt til dig, som gerne vil øge din performance - uanset om det er på arbejdet, i din sport eller på dit studie.

Gennem 8 timers intensiv gruppeundervisning og øvelser, som er fyldt med konkrete værktøjer og redskaber fra metakognitiv terapi, bliver du i stand til at kontrollere din tænkning, forbedre dit nærvær samt øge din mentale robusthed. 

Forløbet vil være opdelt mellem teori, praksisøvelser og redskaber fra metakognitiv terapi, så du undervejs samt ved endt forløb har redskaber til at fortsætte din udvikling på egen hånd.

Book en plads her

 
 
 
 

Metakognitiv performanceterapi

I Metakognitiv terapi kigger vi i mindre grad på indholdet i tankerne og hvorfor tankerne opstår, men fokuserer i stedet på, hvordan vi håndterer tankerne og hvilken effekt vores håndtering af dem har. En del oplever ængstelighed, stress eller forringet performance, når de bekymrer sig og måske endda oplever, at de har svært ved at kontrollere deres bekymringer, hvilket kan influere på den performance, man leverer. Og fremfor kun at fokusere på at tænke positivt eller ændre indholdet af tankerne, hvilket er som at vende alle terassefliserne (hårdt og ineffektivt), kan vi ændre vores måde at forholde os til tankerne, lære at kontrollere vores tænkning samt skabe en bevidsthed om, hvilken effekt forskellige former for tænkning samt foci har for os.
Terapiformen arbejder derfor med tankehåndtering-, kontrol -og strategier, som i terapien trænes i gruppesessionerne samt i hjemmearbejdet. På den måde anser metakognitiv teori mennesket
som en aktiv medspiller i arbejdet mod at performe bedre mentalt frem for kun at kunne forbedre sig fysisk.